Víte, že k 31.12.2015 byl počet obyvatel naší obce 1833 ?

Novinky na stránkách

OZV č. 1/2017,k zabezpečení místních záležitostí veřejného pořádku na veřejných prostranstvích

19.06.2017 - Léto v obci

Realizace investic v roce 2017

11.06.2017 - Zastupitelstvo obce

Zápis ze zasedání Zastupitelstva obce Rudoltice konaného dne 1.6.2017

25.05.2017 - Běh do vrchu

17.05.2017 - Knihovna

Otevírací doba knihovny v období letních prázdnin 2017

12.05.2017 - Výbory a komise

Od 1.6.2017 konzultační hodiny předsedy Komise životního prostředí R. Kohouta v podatelně OÚ.

24.04.2017 - Projekty v obci

Přehled územních rozhodnutí a stavebních povolení

Informace

 

 

Počasí


Sobota Neděle Pondělí

Úterý Středa Ćtvrtek

Statistika

TOPlist

Registr oznámení

Registr oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích, dle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů (dále jen "registr"), ukládá veřejným funkcionářům oznamovat skutečnosti, které umožňují veřejnou kontrolu majetku nabytého za dobu výkonu funkce a dalších příjmů, darů nebo jiného prospěchu, získaných za dobu výkonu funkce, případně finančních závazků, které veřejný funkcionář má.

Registr je veřejný a každý má právo do něj bezplatně nahlížet a pořizovat si z něj opisy a výpisy. Registr je uložen u starostky obce, která vede evidenci o nahlížení do registru. Nahlížení do registru je možné i v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě.

K nahlížení do registru v elektronické podobě je nutno získat přístupové jméno a heslo, které udělí příslušný evidenční orgán.

Žádosti o nahlížení do registru naleznete v příloze.


Doporučený postup k vydání uživatelského jména a hesla:

  1. seznámit se s podmínkami vydání uživatelského jména a hesla, viz tato stránka,
  2. osobně se dostavit k vydání do registračního místa, tj. do kanceláře obecního úřadu v úředních hodinách
  3. předložit občanský průkaz, na jehož základě bude zájemci předložena "Žádost o nahlížení do registru oznámení", kterou žadatel podepíše, čímž potvrdí souhlas s podmínkami, za kterých mu bude uživatelské jméno a heslo přiděleno,
  4. žadateli bude přiděleno uživatelské jméno a heslo k nahlížení do registru v elektronické podobě,
  5. toto uživatelské jméno a heslo opravňuje po dobu, na které bylo vystaveno, nahlížet do registru na stránkách obce z libovolného počítače připojeného k veřejné datové síti.

Poučení:

Sdělit třetí osobě uživatelské jméno a heslo k nahlížení do registru je zakázáno a je přestupkem, za který lze udělit pokutu do výše 50 000 Kč.

Dále je přestupkem používání nebo další zpracování údajů vedených v registru k jinému účelu než ke zjištění případného střetu zájmů při výkonu funkce veřejného funkcionáře.

O každém nahlédnutí do registru se automaticky provede záznam s uvedením data, času a předmětu dotazu, případně požadovaného dokumentu.


Podmínky udělení uživatelského jména a hesla:

Uživatelské jméno a heslo k přístupu k registru se vydává na základě příslušných ustanovení (§ 13, odst. 4) zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů.

Evidenční orgán si vyhrazuje právo zrušit či zablokovat uživatelské jméno a heslo, pokud má důvodné podezření, že byly porušeny podmínky, za kterých bylo vydáno, zejména pokud bylo sděleno třetí osobě.

Podáním "Žádosti o nahlížení do registru oznámení" žadatel souhlasí se zpracováváním osobních údajů a to na dobu nejméně pět let po ukončení platnosti přiděleného uživatelského jména, viz  článek "Ochrana osobních údajů".


Ochrana osobních údajů

Dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, není obecní úřad jako správce registru povinen podat Úřadu na ochranu osobních údajů oznámení o zpracování osobních údajů, neboť povinnost zpracovávat osobní údaje vznikla na základě zvláštního zákona, č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů.

Zákon o ochraně osobních údajů v tomto případě stanoví, že údaje oznámení musí být zveřejněny.

  1. Správce databáze osobních údajů
    Obecní úřad
     
  2. Účel zpracování
    Evidence osob nahlížejících do registru, dle § 13, odst. 2, 3, 4 a 5 zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů.
     
  3. Kategorie subjektů údajů a osobních údajů, které se těchto subjektů týkají 
    Adresní a identifikační údaje.
     
  4. Rozsah zpracovávaných údajů
    Jméno nebo jména, příjmení subjektu údajů, dále jeho rodné číslo, adresa trvalého bydliště, číslo a typ dokladu, na základě něhož byly údaje ověřeny. Osobní údaje jsou zpracovány se souhlasem subjektu údajů.
     
  5. Kategorie subjektů údajů
    Zákazníci (klienti) oznamovatele, členové oznamovatele, zaměstnanci oznamovatele.
     
  6. Zdroje osobních údajů 
    Přímo od subjektů údajů.
     
  7. Popis způsobu zpracování osobních údajů
    Manuální a automatické zpracování vlastními zaměstnanci.
     
  8. Místo zpracování osobních údajů
    Obecní úřad
     
  9. Příjemce nebo kategorie příjemců, kterým jsou osobní údaje zpřístupněny či sdělovány 
    Nebudou jiní příjemci.
     
  10. Předpokládané předání osobních údajů do jiných států 
    Nebude docházet k předání osobních údajů do jiných států.
     
  11. Popis opatření k zajištění požadované ochrany osobních údajů podle § 13 zákona č. 101/2000 Sb.
    Manuální zpracování: fyzická ochrana dokumentů.
    Automatizované zpracování: přístupová práva.

 

Upozornění:

Přílohy jsou uloženy ve formátu PDF. Pro prohlížení PDF souborů je nutný Adobe prohlížeč. Zdarma jej lze stáhnout např. na stránkách výrobce zde.